عنبرفرزام شرق

چرا از باد سرد سشوار استفاده کنیم

سشوار در اتاق هر خانمی جایگاه ویژه‌ای دارد. چه در مسافرت باشید، چه برای یک مهمانی آماده می‌شوید یا تازه از حمام بیرون آمده‌اید. سشوار خانگی اولین چیزی است که برای داشتن موهایی مرتب به آن مراجعه می‌کنید. از خشک کردن موهایتان گرفته تا ایجاد ظاهری درخشان.

اگر به ‌طور معمول از سشوار استفاده می‌کنید، احتمالاً تا به حال دکمه دمای خنک را در ابزار خود دیده‌اید. اما آیا تا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟ خوب! اگر پاسخ منفی است، بگذارید به شما بگوییم که تا به امروز از تمام مزایای خشک کن استفاده نکرده‌اید. آیا نمی‌دانید دکمه باد سرد سشوار برای چیست؟ ما همه چیزهایی را که باید در مورد زمان استفاده از هوای گرم و هوای سرد هنگام سشوار کشیدن موهایتان بدانید، به شما ارائه می‌دهیم.

 

سشوار دیسنترا

 

دمای سرد سشوار را استفاده کنیم یا دمای گرم؟

مای گرم روی سشوار شما برای تغییر موهای شما از صاف به مجعد و مجعد به صاف استفاده می‌شود. با این حال، درجه حرارت به بافت موهای شما نیز بستگی دارد. اگر موهای ضخیم‌ تر و درشت ‌تری دارید، به دمای بالاتری برای کار با تارهای خود نیاز دارید.

در حالی که اگر موهای ظریف ‌تری دارید، ممکن است بخواهید حرارت را در دمای پایین تری نگه دارید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.

از آنجایی که شناخته شده است که ابزارهای حالت‌دهنده حرارتی مانند: سشوار، اتوی مو و ...  به موهای شما آسیب می‌رسانند. استفاده از هوای خنک برای حفظ سلامت موهایتان مهم است.

باد سرد سشوار به معنای واقعی کلمه به خنک شدن موهای شما کمک می‌کند. کوتیکول ساقه مو را محکم می‌کند و باعث حفظ حالت مو در جای خود می‌شود. بنابراین در حالی که هوای گرم موهای شما را حالت می‌دهد؛ هوای خنک مدل جدید دستکاری شده را در جای خود ثابت می‌کند.

ثابت کردن حالت مو با باد سرد سشوار

آیا سشوار سرد باعث ریزش مو می شود؟

این تفکر که دمای سرد سشوار باعث ریزش مو می‌شود، اشتباه است، به‌طور کلی استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی برای مو مضر می‌باشد. اما واقعیت این است که تا زمانی که با سشوار پوست خود را نسوزانید یا پوست سر خود را تحریک نکنید، باعث ریزش مو نمی‌شود. خشک کردن روزانه مو باعث از بین رفتن رطوبت موهای شما می‌شود که باعث خشکی و شکننده شدن موها می گردد. اما این تاثیری بر چرخه رشد طبیعی موهای شما نخواهد داشت.

 

آیا دمای سرد سشوار به خشک شدن مو بعد از حمام نیز کمک می‌کند؟

اگر موهایتان خیس هستند و می‌خواهید از دمای سرد سشوار استفاده کنید، بهتر است در ابتدا به روش معمولی موهای خود را خشک کنید و هنگامی که حدود 90 درصد موهایتان خشک شدند، درجه را بر روی دکمه باد سرد سشوار قرار دهید. با این کار هوای سرد کوتیکول موهای شما را می‌بندد و حالت مو را در جای خود ثابت می‌کند و به درخشندگی موهای شما نیز کمک می‌کند.

 

تنظیم سرد روی سشوار برای چیست؟

حتما شما هم دکمه‌های مربوط به باد سرد و باد گرم را بر روی سشوار مشاهده کرده‌اید و این سوال برایتان پیش آمده است که دکمه باد سرد، چه مزایایی برای مو دارد؟

قطعا تنظیمات سرد و گرم روی سشوار به دلایلی انجام شده است. هوای گرم کوتیکول مو را باز می‌کند و هوای سرد استایل شما را در جای خود حفظ می‌کند. هوای سرد همچنین می‌تواند درخشندگی را افزایش دهد و موخوره را کاهش دهد.

 

سالم ترین راه برای خشک کردن موها چیست؟

اگر شما جزء افرادی هستید که به سلامت موهای خود بسیار اهمیت می‌دهید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین راه برای داشتن موهای خوش‌فرم و سالم این است که ترکیبی از این دو حالت سشوار را انجام دهید. توصیه می‌شود، اجازه دهید تا 70 الی 80 درصد موهایتان به‌طور طبیعی خشک شود و سپس برای خشک کردن به‌طور کامل از سشوار استفاده کنید. این روش موهای شما را سالم نگه می‌دارد و موها را بسیار براق و خوش ‌حالت می‌کند.

 

سشوار دیسنترا

 

در چه زمانی از باد سرد سشوار استفاده کنیم؟

اگر موهای شما به جای خیس شدن فقط مرطوب است، مهم است که از تنظیم حرارت کم برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد استفاده کنید. دکمه هوای سرد بر روی سشوار به مهر و موم کردن کوتیکول مو کمک می‌کند و ظاهر نهایی را برای ماندگاری طولانی ایجاد می‌کند. بهتر است زمانیکه حدود 80 درصد موهایتان خشک شده است از باد سرد سشوار برای تثبیت حالت مو استفاده کنید.

 

همه آنچه باید در مورد باد سرد سشوار بدانید

برخی افراد فکر می‌کنند اگر از دکمه سرد سشوار استفاده کنند، آسیبی به موهایشان وارد نمی‌شود. اما به‌ طور کلی استفاده از سشوار اگه بیش از حد باشد، برای موهای شما مضر می‌باشد. بنابراین نه تنها از سشوار بلکه از دیگه وسایل نیز در حد معمول استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی سلامتی شما نیز حفظ شود.

جهت مشاوره برای خرید سشوار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09351109418 و 05144219814